مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-05سياسي

استاندار خوزستان به استخدام های غیر بومی در هویزه ورود کند


استخدام های غیر بومی در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس غیرقابل قبول است و استاندار خوزستان باید قاطعانه جلوی اینگونه استخدام ها را بگیرد.

- محمد کعب عمیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوزستان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان اما سومین استان بیکار کشور است که این وضعیت و آمار بیکاری نتیجه بی مهری مرکزنشینان به خوزستان است.

وی گفت: رییس جمهور در سفرهای استانی به خوزستان بارها بر بومی گزینی تاکید داشته و معتقد بود وقتی در منطقه نیرو وجود دارد نباید از شهرهای دیگر نیرو استخدام کرد.

کعب عمیر به افتتاحیه شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس اشاره کرد و افزود: رییس جمهور در آیین افتتاحیه این شرکت بر بومی گزینی تاکید داشتند اما این روزها شاهد عکس این موضوع هستیم.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با اشاره به اعتراض جوانان شهرستان هویزه ادامه داد: این روزها شاهد اعتراض جوانان نسبت به استخدام غیربومی ها در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس شهرستان هویزه هستیم و امیدواریم استاندار خوزستان جلوی این استخدامی را بگیرد.

کعب عمیر بیان کرد: باوجود صدها شرکت پتروشیمی، تولیدی، تأسیسات نفت و گاز، پالایشگاه و بنادر مهم کشور در خوزستان اما سهم جوانان بومی برای اشتغال در این محل ها اندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان به استخدام های غیر بومی در هویزه ورود کند

استاندار خوزستان به استخدام های غیر بومی در هویزه ورود کند