مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-04سياسي

تدارک گسترده بوشهری ها برای غدیر/ از اطعام علوی تا جشن های وصال


مراسم و برنامه های مختلف و متنوعی به مناسبت دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال برگزاری است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: به فاصله زمانی عید قربان تا عید غدیر خم دهه ولایت و امامت گفته می شود که فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ غدیر محسوب می شود و به همین مناسب برنامه های متنوعی در نقاط مختلف توسط شیعیان برگزار می شود.

در استان بوشهر نیز از گذشته تاکنون مراسم و برنامه های متنوعی در دهه ولایت و امامت برگزار می شود که امسال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته مراسم و برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که به صورت مستمر در حال برگزاری است.

دهه ولایت و امامت بستری مناسب برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی است و در کنار جشن ها و مراسم شادی که برگزار می شود، برنامه های عقیدتی و تبیینی نیز در دستور کار است.

در دهه امامت و ولایت امسال برنامه های مختلفی از سوی دستگاه های مختلف در استان بوشهر تدارک دیده شده است که از جمله آنها می توان به جشن های وصال، واگذاری زمین به خانواده های چند فرزندی، سفره های اطعام علوی، جشن های غدیر، آذین بندی محیطی و برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مشاعره علوی، جشن بزرگ سادات و… اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک گسترده بوشهری ها برای غدیر/ از اطعام علوی تا جشن های وصال

تدارک گسترده بوشهری ها برای غدیر/ از اطعام علوی تا جشن های وصال