مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-29سياسي

ضرورت تأمین برق پایدار برای مشترکان خانگی و صنعتی استان کرمانشاه


استاندار کرمانشاه در بازدید از مرکز کنترل و راهبری برق استان بر ضرورت تأمین برق پایدار برای مشترکان خانگی و صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بامداد پنجشنبه با حضور در شرکت توزیع برق و برق منطقه ای استان از مرکز کنترل و راهبری برق استان (دیسپاچینگ) و واحدهای مختلف آنها بازدید و روند خدمات رسانی به شهروندان استان را بررسی کرد.

در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل حوزه استاندار هم حضور داشتند، صحرایی با توضیحات مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و متخصصان و کارشناسان آنها در جریان روند اقدامات و فعالیت های واحد دیسپاچینگ در کنترل و توزیع برق مورد نیاز استان قرار گرفت.

در این بازدید همچنین برنامه شرکت برق منطقه ای و توزیع برق در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار استان در بخش های خانگی، کشاورزی و صنعت در اوج بار سال 1402 و الزامات آن شامل پیش بینی تراز تولید و مصرف در پیک، اتمام طرح های اولویت دار شبکه انتقال برق و نیروگاهی و برنامه های مدیریت مصرف برای تحقق اهداف پیش بینی شده تشریح شد.

در این بازدید که حدود سه ساعت و تا بامداد پنج شنبه به طول انجامید، صحرایی پس از استماع گزارش مسئولین از تلاش های مدیران و کارکنان صنعت برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأمین برق پایدار برای مشترکان خانگی و صنعتی استان کرمانشاه

ضرورت تأمین برق پایدار برای مشترکان خانگی و صنعتی استان کرمانشاه