مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-01سياسي

برگزاری مسابقه خطبه خوانی غدیر در همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:خطبه خوانی عید غدیر خم در همدان برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری صبح امروز در گفتگو با و تعطیلی محافل و برنامه های فرهنگی ستاد غدیر درخشید، گفت: امسال هم مثل سال های گذشته مجموعه ستاد مردمی غدیر یک برنامه بسیار منسجم و هدفمند و گسترده ای را برای بزرگداشت ایام دهه ولایت و امامت برنامه ریزی کرده است که بازه زمانی اجرای برنامه ها از عید سعید قربان تا عید سعید مباهله یعنی یک بازه زمانی 15 روزه است.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هرچه بیشتر این ایام بیان کرد: ما معتقد این هستیم که تمام این ایام ماه ذی الحجه متعلق و متبرک به امیرالمومنین علی (ع) و در واقع دربردارنده پیام های امامت و ولایت است و باید این ایام بزرگ شمرده بشود و این خطای بسیار فاحشی که بعضی از عزیزان زود به استقبال محرم و سیاه پوش کردن شهرها می روند این در واقع باید اصلاح بشود.

حجت الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: در ستاد مردمی غدیر و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در کل استان برنامه های متعددی برنامه ریزی شده که خطبه خوانی غدیر نصب پرچم در سر درب منازل و مساجد و مغازه ها ازجمله این برنامه ها است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: همچنین بازسازی واقعه غدیر، برنامه های شادپیمایی در روز غدیر و دیدار و ملاقات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه خطبه خوانی غدیر در همدان

برگزاری مسابقه خطبه خوانی غدیر در همدان