مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-19اقتصادي

صادرات نفت روسیه به پایین ترین رکورد 6 ماهه رسید


صادرات نفت روسیه از طریق دریا در مدت چهار هفته گذشته، به پایین ترین رکورد شش ماهه نزول کرد که نشان می دهد روسیه بالاخره به وعده خود برای کاهش عرضه به بازارهای بین المللی عمل کرده است.

- صادرات نفت روسیه از طریق دریا در مدت چهار هفته گذشته، به پایین ترین رکورد شش ماهه نزول کرد که نشان می دهد روسیه بالاخره به وعده خود برای کاهش عرضه به بازارهای بین المللی عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار رصد نفت کش ها که توسط بلومبرگ گردآوری شده است، نشان می دهد صادرات نفت روسیه در مدت چهار هفته منتهی به 16 ژوییه، به 3.

1 میلیون بشکه در روز کاهش پیدا کرد و 780 هزار بشکه در روز در مقایسه با اوج خود در مدت 28 روز منتهی به 14 مه، کمتر بود.

میزان صادرات همچنین 270 هزار بشکه در روز کمتر از سطح صادرات فوریه است که مبنای دولت روسیه برای کاهش تولید به اجرا درآمده در مارس است.

روسیه در ابتدا اعلام کرده بود که به تلافی تحریم ها و سقف قیمت غربی روی فروش نفت این کشور، تولید نفت را به میزان 500 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد اما متعاقب آن، صادرات این کشور به بازارهای خارجی افزایش یافت.

اما پس از آن که کرملین اعلام کرد صادرات نفت را به میزان 500 هزار بشکه در روز در اوت کاهش می دهد، این کاهش تازه اکنون مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت روسیه به پایین ترین رکورد 6 ماهه رسید

صادرات نفت روسیه به پایین ترین رکورد 6 ماهه رسید