مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:522023-07-05سياسي

جشن چند کیلومتری غدیر در اراک برگزار می شود


دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان مرکزی از برپایی جشن چند کیلومتری در اراک خبر داد و گفت: این جشن از پل محسنی اراک تا تقاطع خیابان ادبجو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی عزیزی امروز در نشست خبری با هدف تبیین برنامه های دهه ولایت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در حد توان جشن و مراسمی را برگزار کنیم و این اعیاد را به صورت همگانی و مردمی پیش ببریم تا آحاد افراد جامعه تفاوت آن را با سایر اعیاد متوجه شدند.

وی افزود: امسال شاهد این هستیم که بیش از پیش به این عید بزرگ پرداخته می شود و بیشتر افراد پای کار آمدند و به دنبال نقش آفرینی هستند؛ استان مرکزی در این مسیر نقش برجسته ای داشته است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان مرکزی ادامه داد: امسال برای سومین بار است که برنامه شب های علوی در اراک و سایر شهرستان های استان برگزار می شود و این نشان می دهد مردم استان پیرو امام علی(ع) و مکتب آن هستند.

عزیزی با بیان اینکه کار برای غدیر باید جلوه خاص خود را داشته باشد اضافه کرد: باید به این مهم بپردازیم که به هر اندازه کار فرهنگی صورت نگیرد، باید کار امنیتی کنیم، اهمیت کار فرهنگی بسیار بالاست و این موضوع باید مد نظر همه مسؤولان این حوزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن چند کیلومتری غدیر در اراک برگزار می شود

جشن چند کیلومتری غدیر در اراک برگزار می شود