مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-15سياسي

چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم غرب گلستان برگزار می شود


رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ناحیه یک گرگان گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی غرب استان در شهرستان گرگان با 290 شرکت کننده در 8 رشته برگزار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امین قرایی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از شرکت 290 نفر متسابق در رشته های مختلف به میزبانی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان خبر داد و گفت: چهل ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم غرب استان گلستان با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان، ناحیه دو گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز برگزار می شود.

وی افزود: این دور از مسابقات در رشته های حفظ کل، 20 جز ،10 جز ،5 جز، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی بین شرکت کنندگان در رده سنی بالای 18 سال خواهران و برادران برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با اشاره به اینکه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان میزبان این دور از مسابقات قرآنی است، خاطرنشان کرد: داوری این مسابقات توسط گروه داوران بومی و غیر بومی انجام می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان این مسابقات در رشته های حفظ تا مرحله، استانی و کشوری و در رشته های قرائت تا مرحله بین المللی نیز می توانند با یکدیگر رقابت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم غرب گلستان برگزار می شود

چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم غرب گلستان برگزار می شود