مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-17حوادث

دستگیری 3 زورگیر در مرودشت فارس


فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران این فرماندهی، سه زورگیر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فرشید زینلی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: در تیرماه سال جاری چند نفر از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس این شهرستان مراجعه و اظهار داشتند که مورد زورگیری قرار گرفته اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و بازجویی از شکات، مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که سه نفر با یک سواری کوییک سوژه های خود را تحت عنوان مسافرکش سوار کرده و پس انتقال به اطراف شهرستان مرودشت با تهدید سلاح سرد اموال آنان را سرقت و سپس اقدام به آزار و اذیت می کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: مأموران با گشت زنی های محسوس و نامحسوس موفق شدند متهمان که سه جوان 23، 27 و 35 ساله بودند در حالی که با سواری کوییک در یکی از خیابان های مرودشت در حال تردد بودند را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آنان را دستگیر و خودرو را نیز توقیف کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهمان تاکنون به هشت فقره سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت اقرار کردند، گفت: شاکیان در بازجویی اولیه اظهار داشتند که متهمان حدود 20 میلیارد ریال طلا از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 زورگیر در مرودشت فارس

دستگیری 3 زورگیر در مرودشت فارس