مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-17اقتصادي

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجانشرقی زیرذره بین دیوان محاسبات


جلسه بررسی اقدامات مرتبط با مسکن با محوریت چگونگی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان در اداره کل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر دوشنبه در این جلسه که با حضور مدیران ارشد اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان عمران شهر جدید سهند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن به عنوان دستگاه های متولی حوزه مسکن برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های در دست احداث، واگذاری اراضی، انتخاب پیمانکار، مشارکت متقاضیان، تسهیلات و اجرا و تحویل پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش واگذاری اراضی اقدامات کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان که برای واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی و اراضی مازاد دستگاه های اجرایی و شهرک های اقماری مأموریت دارند بررسی شد که مشخص گردید از 53 پرونده در استان تنها 10 پرونده در مرحله اجراست که این مساله نشان دهنده کندی روند تخصیص اراضی برای ساخت مسکن در استان به عنوان اصلی ترین چالش اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

در ادامه بنیاد مسکن گزارش داد که از 200 هزار سهمیه استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن 48 هزار واحد مربوط به شهرهای کوچک و روستایی است که تا کنون 12 هزار واحد در مرحله اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجانشرقی زیرذره بین دیوان محاسبات

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجانشرقی زیرذره بین دیوان محاسبات