مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-04سياسي

زیارت جامعه کبیره از افتخارات شیعه و از ارزشمندترین یادگارهای امام هادی (ع)


زیارت جامعه کبیره یکی از یادگارهای ارزشمند امام هادی(ع) محسوب می شود که مشتمل بر مباحث معرفتی، اخلاقی و تربیتی یکی از افتخارات شیعه محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: زیارت جامعه کبیره یکی از یادگارهای ارزشمند امام هادی(ع) محسوب می شود که مشتمل بر مباحث معرفتی، اخلاقی و تربیتی یکی از افتخارات شیعه محسوب می شود.

حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به زندگی امام هادی(ع) به مناسبت میلاد این امام بزرگوار، اظهار کرد: امام هادی(ع) در نیمه دوم ماه ذی الحجه 212 هجری در مدینه چشم به جهان گشود و دوران امامت ایشان نیز 33 سال است.

وی با اشاره به اینکه دوران زندگی این امام بزرگوار مقارن با دوران خلافت متوکل بود، ادامه داد: امام هادی(ع) همانند سایر امامان از شخصیت و مکارم اخلاقی والایی بهرمند بودند و ایشان زندگی خود را در راستای فلسفه وجودی امامت صرف کردند.

امام هادی(ع) به عنوان عارف دینی احکام اسلامی، دین را با علم معصوم از خدا از خطا و اشتباه تبیین می کردند.

این کارشناس مذهبی در خصوص فضایل اخلاقی و شخصیت امام هادی(ع) خاطرنشان کرد: امام هادی(ع) مرجعیت اخلاقی، الگوی اخلاق، تربیت و بیان کننده فضایل و ارزش های دینی بودند و پاسداری از اسلام، مبارزه با انحرافات، جلوگیری از تحریف اشتباه از مفاهیم دینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت جامعه کبیره از افتخارات شیعه و از ارزشمندترین یادگارهای امام هادی (ع)

زیارت جامعه کبیره از افتخارات شیعه و از ارزشمندترین یادگارهای امام هادی (ع)