مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-04اقتصادي

تعاونی ها بیش از 13 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان می سازند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت های تعاونی این استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تعداد سیزده هزار و 434 واحد مسکونی را در دست ساخت دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت های تعاونی این استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تعداد سیزده هزار و 434 واحد مسکونی را در دست ساخت دارند.

خلیل احمد سلامی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از سایت آرمان شهر طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان، اظهار کرد: طرح نهضت ملی تولید و عرضه مسکن یکی از مهم ترین اقدامات مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای رونق دادن به تولید مسکن در این استان است که از سال 99 فرآیند اجرایی آن با مشارکت شرکت های تعاونی فعال و خوشنام حوزه مسکن استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اراضی مشخص شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان در دو سایت آرمان و تفتان شهر در غرب این شهرستان قرار دارد، افزود: تعداد 46 تعاونی شامل 38 تعاونی مسکن و 8 تعاونی عمرانی کار ساخت واحدهای مسکونی در این طرح را بر عهده دارند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در شهرستان سراوان نیز اراضی در سال 1401 توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها بیش از 13 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان می سازند

تعاونی ها بیش از 13 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان می سازند