مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-05حوادث

دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خبر داد و گفت: در اولین روز از اجرای این طرح 22 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خبر داد و گفت: در اولین روز از اجرای این طرح 22 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

سردار رحیم جهانبخش 14 تیرماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: به لطف پروردگار و تلاش های صورت گرفته در نیروی انتظامی استان، شاهد عملکرد بسیار مثبتی در تحقق امنیت پایدار و ارتقاء خدمات رسانی مطلوب تر به مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد، گفت: در اولین روز از اجرای این طرح 22نفر از اراذل و اوباش دستگیر و همچنین 230دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتارهای پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف، 100نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و 33 نفر سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان غربی

دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان غربی