مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:462023-07-09سياسي

صدا و سیما باید محل تردد نخبگان شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن عابدینی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ها قدرتمندترین وسیله در جنگ افکار هستند.

معاون امور استان های رسانه ملی افزود: می بینید که چگونه همه قدرت های دنیا به سمت و سوی استفاده از رسانه ها برای پیش برد دیپلماسی عمومی خود روی آوردند و متوسل شدند، گرچه من معتقد هستم این نظام اسلامی بود که به نظام سرمایه داری یورش برد و آن ها در حال پاسخ دادن هستند.

وی با اشاره به راهبرد شوم دشمن اضافه کرد: شاید این مسئله برای همه ما روشن باشد که چرا برای یک کشور 85 میلیون نفری، بیش از 298 شبکه فارسی زبان راه اندازی شده، چرا که به این نتیجه رسیده اند که از تحریم و تهدید نظامی به جایی نخواهند رسید و امروز به تحریف رویداد ها روی آوردند و مقام معظم رهبری معتقدند داروی این تحریف تبیین است.

عابدینی ادامه داد: تبیینی که همه ما در حوزه های مختلف وظیفه داریم به آن عمل کنیم و جهاد تبیین یعنی تلاش کنیم واقعیت ها آن گونه که هست به افکار عمومی برسد، جمهوری اسلامی ایران زاینده مقاومت است، مقاومتی که امروز 8 میلیون کیلومتر مربع را در حیطه قدرت خود دارد.

وی گفت: امروز اندیشه انقلابی از مرز های کشور خارج شده و تا دامنه های هیمالیا و سواحل مدیترانه گسترش یافته است، در حوزه رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما باید محل تردد نخبگان شود

صدا و سیما باید محل تردد نخبگان شود