مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-23سياسي

چرا با کم کاری دستگاه های متولی حجاب برخورد قانونی نمی شود؟


کشف حجاب حرام شرعی است و قانون هم دراین زمینه داریم چرا دستگاه های اجرایی که دراین زمینه ترک فعل دارند مورد مواخذه جدی قرار داده نمی شوند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج، گفت: مستکبرین تغییر رویکرد داده اند و برای نزدیک شدن به جمهوری اسلامی اقداماتی دارند.

وی تاکید کرد: توانایی هایی تسلیحاتی، اقتدار و رهبری های امام مسلمین و ازهمه این موارد بالاتر ایمان و اعتقاد به مبدا هستی که به برکت تبعیت از اهل بیت (ع) است دلایل تغییر رویکرد دشمن به شمار می رود .

حسینی همدانی در این بخش سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود، افزود: مردم تا اخر خط حافظ خون شهدا و ایثارگران هستند.

وی بیان کرد: آمریکا جنایات بسیاری را در ماه تیر داشته و پس از گذشت 45 سال همچنان شرارت های آن ادامه دارد و شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش از جمله جنایت ها به شمار می رود.

امام جمعه کرج ادامه داد: شهید بهشتی دشمنی شناسی ، بصیرت و مدیریت زمان داشت و این مهم باید امروز مورد توجه جوان ایرانی قرار گیرد.

وی شهید بهشتی را معمار قوه قضاییه دانست و ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات دستگاه قضا دراستان البرز، گفت: ممکن است ایرادی باشد اما اگر ارزیابی صورت می گیرد باید به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا با کم کاری دستگاه های متولی حجاب برخورد قانونی نمی شود؟

چرا با کم کاری دستگاه های متولی حجاب برخورد قانونی نمی شود؟