مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 02:452023-07-17بين الملل

روسیه ادعای جمهوری آذربایجان درباره قره باغ را رد کرد


روسیه ادعای جمهوری آذربایجان درباره قره باغ را رد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتهام زنی جمهوری آذربایجان به روسیه مبنی بر عدم اجرای کامل توافقات سه جانبه توسط نیروهای حافظ صلح روس در منطقه قره باغ کوهستانی، با واکنش مسکو همراه شد.

وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه شامگاه دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه همواره به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان احترام گذاشته است، اما این امر لزوم حل وفصل اوضاع در قره باغ از طریق راه های مسالمت آمیز را نفی نمی کند .

پیش از این، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان مدعی شده بود که بیانیه دستگاه دیپلماسی روسیه در تاریخ 15 جولای در مورد وضعیت قره باغ کوهستانی، با بیانیه دوجانبه در مورد همکاری های متحدانه دو طرف مطابقت ندارد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت امور خارجه روسیه این بیانیه را پس از دیدار آندری رودنکو معاون وزیر خارجه این کشور با پولاد بلبل اوغلو سفیر باکو در مسکو منتشر کرد.

در این بیانیه ضمن نادرست توصیف شدن اظهارات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، تاکید شده که فدراسیون روسیه همواره به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان احترام گذاشته و بر مبنای همین رویکرد با آن رفتار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه ادعای جمهوری آذربایجان درباره قره باغ را رد کرد

روسیه ادعای جمهوری آذربایجان درباره قره باغ را رد کرد