مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-06سياسي

نشست ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده برگزار می شود


نشست ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 14 تیرماه با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف ضمن بیان نکاتی در خصوص اهمیت اعیاد قربان و غدیر، بر ضرورت تبیین سیاسی واقعه غدیر تاکید کرد.

دعوت شورای ائتلاف از خانواده ها برای حضور در جشن مردمی غدیر رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این خصوص با اشاره به اینکه اقدام پیامبر گرامی اسلامی (ص) در غدیر خم نقطه عطفی در اسلام سیاسی است، گفت: این اقدام تا حدی مهم و با اهمیت بود که اگر اتفاق نمی افتاد رسالت پیغمبر (ص) کامل نمی شد.

وی در تبیین این موضوع به عنوان روش معرفی فرد اصلح به جامعه، کارویژه تشکیلات اسلامی و انقلابی را نیز تداوم این مسیر معرفی کرد و گفت: سعی ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز این است که بتوانیم افرادی را که کارآمد، انقلابی و شایسته هستند به مردم معرفی کنیم تا جامعه اسلامی روزبه روز پیشرفت کند.

حدادعادل در ادامه با اشاره به برگزاری جشن مردمی 10 کیلومتری غدیر که قرار است روز جمعه 16 تیرماه در تهران و برخی استان ها برگزار شود، از عموم مردم و نیروهای متدین خواست در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده برگزار می شود

نشست ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده برگزار می شود