مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-04اقتصادي

تشکیل 43 پرونده قاچاق کالا در گلستان


از ابتدای سال تاکنون 43 فقره پرونده برای قاچاق کالا در استان تشکیل شده که بیشترین آنها لوازم خانگی است.

- درویشعلی حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: سالانه برنامه هایی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان گلستان توسط این اداره کل تدوین می شود تا در طول سال برگزار شود.

وی تصریح کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت یکی از دستگاه های کاشف در حوزه کالاهای قاچاق بوده و به تنهایی و یا در کنار دستگاه های اجرایی مرتبط برنامه های مستقل و مشترک در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام می دهد.

مدیرکل صمت گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 43 فقره پرونده در راستای کالاهای قاچاق در استان تشکیل شده که بیشترین آنها لوازم خانگی و سپس لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگار است.

وی ادامه داد: ضوابط و نظارت بر پنج گروه کالایی مانند لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، مواد دخانی و لوازم یدکی از سال گذشته ابلاغ شده و در دستور کار است و در همین راستا از همه کسبه و بازاریان تقاضا می شود در اخذ شناسایی کالاها توجه کافی داشته و از هرگونه خرید و فروش کالای قاچاق خودداری کنند.

حسن زاده گفت: یکی از اقدامات اساسی در راستای پیشگیری و جلوگیری از نگهداری و خرید و فروش کالاهای قاچاق، ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها بوده که در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 43 پرونده قاچاق کالا در گلستان

تشکیل 43 پرونده قاچاق کالا در گلستان