مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-25بين الملل

جنبلاط: غرب نباید در امور داخلی روسیه دخالت کند


رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان در واکنش به تحولات روسیه، گفت که غرب نباید در امور داخلی مسکو دخالت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولید جنبلاط ، رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان در توییتی درباره تحولات اخیر روسیه و شورش مسلحانه روز گذشته نیروهای واگنر علیه ارتش مسکو موضع گرفته و به اظهار نظر پرداخت.

براساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، جنبلاط در حساب توییتری درباره تحولات مسکو خود نوشت: آنچه در فدراسیون روسیه در حال رخ دادن است و ممکن است به جنگ داخلی و هرج و مرج منجر شود، قاره اروپا و صلح جهانی را تهدید می کند.

جنبلاط افزود: بنابراین غرب نباید در امور داخلی روسیه مداخله کند و برای پایان دادن به جنگ با اوکراین از طریق یک کنفرانس بین المللی که ماهیت توافقات قبلی مینسک را تایید می کند، به طور جدی تلاش کند.

یوگنی پریگوژین فرمانده نیروهای شرکت خصوصی واگنر از شامگاه 23ژوئن تا روز گذشته عملاً نوعی شورش مسلحانه را علیه قوای اصلی ارتش روسیه آغاز کرده بود که در نهایت با میانجی گری بلاروس و عقب نشینی نیروهای واگنر این بحران پایان یافت.

ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه در واکنشی تند به تحولات اخیر در نطقی تلویزیون خود همه شهروندان روسیه، نیروهای مسلح، نیروهای اجرایی قانون و نیروهای ویژه را مخاطب قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبلاط: غرب نباید در امور داخلی روسیه دخالت کند

جنبلاط: غرب نباید در امور داخلی روسیه دخالت کند