مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:252023-06-27اجتماعي

فعالیت رابطین دانش آموزی غدیر در مدارس شهرستان دیلم


نشست رابطین دانش آموزی غدیر در مدارس با حضور مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر آموزش و پرورش دیلم بعد از ظهر سه شنبه در این نشست اظهار داشت: طبق اعتقاد ما غدیر مهمترین موضوع مکتب ما است که نتیجه بعثت انبیا در غدیر خم به بار نشست، بنابراین ضرورت دارد که جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی در کنار مبلغین نسبت به تبیین واقعه غدیر و بزرگداشت این روز اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین رمضانی افزود: شما دانش آموزان هرکدام به تنهایی می توانید مبلغی برای دین مبین اسلام باشید، چرا که ما هر چه داریم به برکت وجود دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) است.

وی با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س) که فرمودند: اگر غدیر احیا می شد، نزاع و اختلاف نبود، افزود: بی توجهی به واقعه غدیر موجب گسترش فعالیت گروه هایی امثال داعش و تکفیری می شود و در قرآن کریم نیز بر واقعه غدیر تاکید فراوان شده است، بنابراین احیای واقعه غدیر خم نباید تنها به مناسبت های قبل و بعد از آن و تنها به یک روز و دو روز خلاصه شود چرا که غدیر مقدمه ای برای ظهور حضرت حجت (عج) است.

رمضانی گفت: وظیفه همه شیعیان است در راستای بزرگداشت و گسترش فرهنگ غنی غدیر و ولایت تلاش، و در این راستا از تمام داشته های خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت رابطین دانش آموزی غدیر در مدارس شهرستان دیلم

فعالیت رابطین دانش آموزی غدیر در مدارس شهرستان دیلم