مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-07اقتصادي

مردم زاهدان در توفان و گرمای 50 درجه دو روز است آب ندارند/ تنش آبی در 24 نقطه شهر


قطع بیش از 48 ساعته آب در کلانشهر زاهدان به دنبال اختلال پیش آمده در شبکه آبرسانی و افت فشار در روزهای گرم تابستان تاب تحمل از مردم را ستانده و اکنون 35 درصد از جمعیت این شهر با تنش آبی مواجه است.

- یکی از ساکنان مهرشهر زاهدان اظهارکرد: 2 روز است با قطعی مکرر آب در طول روز مواجه هستیم مشکلی که علاوه بر شست و شو و نظافت موجب عدم استفاده از کولرهای آبی با توجه به شدت گرما شده است.

  محمودرضا ملایی ادامه داد: شدت گرما و قطعی مکرر آب آن هم بدون اطلاع رسانی قبلی سبب شده تا در حوزه ذخیره سازی آب نیز مشکل داشته و عملاً هیچ گونه آبی برای استفاده نداشته باشیم.

  یکی از ساکنان خیابان بزرگمهر زاهدان نیز گفت: با توجه به گرمای هوا در سیستان و بلوچستان و استفاده خانوارها از کولر آبی و نبود آب باعث شده تا نتوانیم از کولر نیز استفاده کنیم.

  محمد شه بخش تاکید کرد: مدتی است که شاهد افت شدید فشار و قطعی مکرر آب در این منطقه هستیم، افت فشاری که گاهاً در واحدهای آپارتمانی به هیچ عنوان آب پمپاژ نمی شود و باعث بروز مشکلاتی برای مردم مناطق مختلف شهر شده و متأسفانه چاره ای برای آن اندیشیده نشده است.

  یکی از ساکنان خیابان امیرکبیر زاهدان هم، اطلاع رسانی قطعی آب در مناطق شهر را مهم دانست و اظهارکرد: 2 روز است که آب منزل ما و سایر همسایگان قطع بوده بدون اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زاهدان در توفان و گرمای 50 درجه دو روز است آب ندارند/ تنش آبی در 24 نقطه شهر

مردم زاهدان در توفان و گرمای 50 درجه دو روز است آب ندارند/ تنش آبی در 24 نقطه شهر