مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:312023-07-19اقتصادي

لزوم ترویج اقتصاد تعاونی منطبق با ساختار اقتصاد اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در جریان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با وی، این اداره کل را یک مجموعه مردمی دانست و اظهار کرد: با توجه به حجم کار و گستردگی که وزارت مربوطه دارد، با اقشار مختلف جامعه در ارتباط بوده و همین موضوع باعث شده این وزارت عنوان مردمی را به خود اختصاص دهد.

وی اشتغال، تعاون، روابط کارگری و کارفرمایی، یارانه، کالابرگ، تأمین اجتماعی و بازنشستگی را از جمله مواردی برشمرد که دلیل مراجعات بالای این اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی است، افزود: یکی از مسائل مهمی که کارگران با آن درگیر هستند بحث اجاره بها و نداشتن مسکن مستقل است.

استاندار یزد گفت: در حال حاضر ظرفیت ساخت مسکن با قیمت های مناسب ویژه جامعه کارگری در استان فراهم شده و دستگاه های مرتبط باید با کمک صنایع استان این موضوع مهم را پیگیری کنند.

فاطمی با تأکید ویژه بر تحقق تعهد ایجاد اشتغال تعیین شده برای استان، اذعان کرد: خوشبختانه استان یزد در سال 1400 و 1401 در زمینه تحقق برنامه های از پیش تعیین شده در زمینه ایجاد اشتغال، خوب عمل کرده و انتظار داریم در سال جاری نیز این روند به خوبی ادامه پیدا کند.

ضمن این که همه دستگاه های باید وظایف خود را در این زمینه انجام و در اسرع وقت گزارش عملکرد را به دبیرخانه اشتغال استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج اقتصاد تعاونی منطبق با ساختار اقتصاد اسلامی

لزوم ترویج اقتصاد تعاونی منطبق با ساختار اقتصاد اسلامی