مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-18سياسي

2500 مداح طی ایام محرم در گلستان فعالیت خواهند کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ایام محرم امسال دو هزار و 500 مداح در بیش از 700 مسجد به عزاداری امام حسین(ع) خواهند پرداخت.

- گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ایام محرم امسال دو هزار و 500 مداح در بیش از 700 مسجد به عزاداری امام حسین(ع) خواهند پرداخت.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام 800 مبلغ در ایام ماه محرم به سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: در این ایام دو هزار و 500 مداح در بیش از 700 مسجد به عزاداری امام حسین (ع) خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه محرم هزار و 200 هیئت مذهبی فعالیت خواهند کرد، افزود: تمامی مساجد شهر و روستاهای استان آماده برپایی مراسم سید الشهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه آیین کمر به کمر رامیان، جوش زنی جوانان کردکوی و اجتماع تاسوعای حسینی نمادی از برنامه های شاخص استان گلستان در ایام محرم محسوب می شود، یادآور شد: آیین سنتی کمر به کمر رامیان بیش از 300 سال قدمت دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال آیین کمر به کمر رامیان و جوش زنی جوانان کردکوی در برنامه معلی شرکت کرده اند که در ایام محرم از سیمای ملی پخش خواهد شد.

برگزاری اجتماع تاسوعای حسینی در گرگان گرزین از برگزاری اجتماع ده هزار نفری تاسوعای حسینی در گرگان خبر داد و اظهار کرد: اکنون چند سال است که اجتماع تاسوعای حسینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 مداح طی ایام محرم در گلستان فعالیت خواهند کرد

2500 مداح طی ایام محرم در گلستان فعالیت خواهند کرد