مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-22سياسي

کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند


در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهره الهیان در جلسه علنی امروز (شنبه 31 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت سید شهدا (ع)، تسهیل امور برای زائران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین مانور جهانی اربعین را از وزیران کشور، بهداشت و راه و شهرسازی و متولیان فرهنگی کشور مطالبه جدی داریم که برنامه ریزی دقیق درباره خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله (ع) را به طور ویژه پیگیری کرده و برای رفع مشکلات و بهبود شرایط و سلامت جسمی و روانی و روحی زوار در داخل کشور و در مرزها و در کشور عراق تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشوری چون سوئد بر خلاف ادعاهایش مبنی بر پیشگامی در حقوق بشر و آزادی بیان و دموکراسی از پیشگامان تجارت برده در جهان بوده و با عنوان آزادی بیان غربی، سوزاندن قرآن این کتاب آسمانی در کشور آنان آزاد است، اما سوزاندن پرچم همجنس بازان جرم است، توهین به پیام اسلام (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند

کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند