مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-01سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری سنندج


بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی در راستای اجرای برنامه های مختلف به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری دنبال شده و در این راستا همواره تعامل بسیار خوبی با صاحب نظران علمی استان داشته ایم.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت:بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی در راستای اجرای برنامه های مختلف به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری دنبال شده و در این راستا همواره تعامل بسیار خوبی با صاحب نظران علمی استان داشته ایم.

سیدانور رشیدی، امروز 10 تیرماه در نشستی با رییس دانشگاه کردستان با محور اجرای عملیات خط انتقال آبرسانی به فضای سبز دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم ایجاد تعامل و همکاری در زمینه های مختلف بین دانشگاه و شهرداری ها نقش مهمی در حل مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و قابل عملیاتی شدن در مدیریت شهری دارد.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی در راستای اجرای برنامه های مختلف به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری دنبال شده و در این راستا همواره تعامل بسیار خوبی با صاحب نظران علمی استان داشته ایم.

شهردار سنندج با بیان اینکه برنامه محوری در شهرداری سنندج مورد توجه بوده و برنامه ریزی ها بر همین ملاک صورت و عملیاتی می شود، اضافه کرد: در سال گذشته اقدامات مختلفی در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری سنندج

ضرورت بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری سنندج