مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-03اقتصادي

تمام واحدهای نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید هستند


مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به فعالیت هر 6 واحد تولید برق این نیروگاه گفت: نیروگاه رامین اهواز در حال حاضر حدود یک هزار و 400 مگاوات ساعت انرژی برق به صورت لحظه ای، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به فعالیت هر 6 واحد تولید برق این نیروگاه گفت: نیروگاه رامین اهواز در حال حاضر حدود یک هزار و 400 مگاوات ساعت انرژی برق به صورت لحظه ای، تولید و به شبکه سراسری منتقل می کند.

محسن حافظی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای واحدهای تولید برق نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: پس از اتمام تعمیرات اساسی واحدهای نیروگاه رامین در حال حاضر همه 6 واحد این نیروگاه در مدار تولید هستند.

وی افزود: اجرای تعمیرات اساسی و میان دوره ای واحدهای تولیدی و رفع محدودیت های تولید واحدهای نیروگاهی از مهمترین برنامه های عملیاتی طی ماه های گذشته بود که با تلاش های انجام شده توانستیم همه واحدهای تولیدی نیروگاه را در مدار تولید قرار دهیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حال حاضر نیروگاه رامین اهواز حدود یک هزار و 400 مگاوات ساعت انرژی برق به صورت لحظه ای تولید و به شبکه سراسری منتقل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام واحدهای نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید هستند

تمام واحدهای نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید هستند