مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-24سياسي

تحلیل ساداتیان از حدس و گمان ها در مورد توافق


گمانه زنی هایی که منتشر شد، از توافق قطعی خبر نمی دهد، اما از یک تفاهم ولو موقت بین طرفین در امر هسته ای حکایت می کند که دولت آقای بایدن به خاطر انتخابات پیش رو خیلی وارد عمق و محتوای توافق کلی نمی شود و از طرف دیگر هم ایران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدجلال ساداتیان سفیر سابق ایران در انگلیس در گفت وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال آقای امیرعبدالهیان در طول هفته گذشته، سفرهایی به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عمان و قطر داشتند آیا می توان این سفرها را در راستای مذاکرات هسته ای قلمداد کرد، گفت:  اگر خاطرتان باشد چند ماه قبل جمعی از دیپلمات های ایران که تعداد آنان حدود 35 نفر بود، بیانیه ای را امضا و منتشر کردند.

تأکید این دیپلمات ها بر این بود که رویکرد حاکمیت باید تغییر کند، تا بخش عمده ای از مسائل به سمت حل شدن نیل کند.

وی افزود: بعضا انتقادهای زیادی نه در ارتباط با بیانیه اما در موضوع تغییر رویکرد صورت گرفت و اکنون می توانیم بگوییم بالاخره به این نتیجه رسیدیم که باید نحوه تعامل خود با دنیا به ویژه با کشورهای منطقه را تغییر دهد تا بخشی از مشکلات به سمت حل شدن حرکت کند.

از جمله آن مشکلات بحث هسته ای است که تأثیری بیش از سایر عوامل در مسأله خواهد داشت، ولی سایر عوامل هم موثر هستند که اگر شما با تمام دنیا سر ناسازگاری داشته باشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل ساداتیان از حدس و گمان ها در مورد توافق

تحلیل ساداتیان از حدس و گمان ها در مورد توافق