مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:262023-06-28اقتصادي

دلیل کندی تردد و ترخیص در پایانه مرزی آستارا چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر در سالن الغدیر استانداری با تسلیت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی با اشاره به دلایل کندی تردد و ترخیص برخی کالا ها اظهار کرد: دلایل متعددی برای کندی ترخیص کالا و کامیون های ترانزیت کالا در پایانه مرزی آستارا وجود دارد که یکی از مهمترین دلایل این کندی افزایش حجم مراودت های تجاری با کشورهای همسایه و وجود کامیون های باری بی شمار در این پایانه است.

  وی دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی آستارا را احداث پل فلزی در این پایانه دانست و گفت: پل فلزی 80 ساله ترانزیتی آستارا با 20 میلیارد تومان اعتبار دارای پیشرفت 97 درصدی است و رایزنی هایی با وزارت خارجه جمهوری آذربایجان شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به عرضه محصولات دامی و کشاورزی با بهترین کیفیت در بازارهای جهانی و حاشیه خزر بیان کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم توسعه انواع محصولات دامی و کشاورزی در گیلان و عرضه آن در بازارهای هدف است که در همین راستا دولت سیزدهم برنامه های ویژه ای در دستور کار دارد.

  استاندار گیلان از افزایش 27 درصدی ترانزیت و بارگیری کالا در بنادر گیلان طی سه ماهه اول امسال خبر داد و افزود: بازدیدهای مستمری از بنادر گیلان انجام شده و این نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کندی تردد و ترخیص در پایانه مرزی آستارا چیست؟

دلیل کندی تردد و ترخیص در پایانه مرزی آستارا چیست؟