مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 23:552023-06-23ورزشي

برادران عالمیان، تنیس روی میز مازندران و ایران را جهانی کردند


رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: درخشش های ادامه دار برادران نوشاد و نیما عالمیان در رشته تنیس روی میز در مسابقات جهانی و بین المللی درسال های اخیرباعث شده تا مازندران به عنوان گل و سرسبد تنیس روی میز ایران مطرح باشد.

- ایسنا/مازندران رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: درخشش های ادامه دار برادران نوشاد و نیما عالمیان در رشته تنیس روی میز در مسابقات جهانی و بین المللی درسال های اخیرباعث شده تا مازندران به عنوان گل و سرسبد تنیس روی میز ایران مطرح باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد علی قارداشی عصرجمعه در آیین تجلیل از برترین های تنیس روی میز مازندران افزود: برادران عالمیان و برادر و خواهر پوریا و محبوبه عمرانی و نفرات دیگر رشته تنیس روی میز از استان مازندران باعث شده تا این استان رشد خوبی داشته و در رده های سنی مختلف به همراه تیم های ملی در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از شهرستانهای مازندران هم اکنون همپای شهرستان بابل در رشته تنیس روی میز توانستند سطح خودشان را بالا بکشند و جایگاه خوبی دارند.

وی اضافه کرد: مازندران علاوه بر تنیس روی میز در بسیاری از رشته های دیگر، قهرمان پرور هستند و رتبه نخست ویژه ای در ورزش کشور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران عالمیان، تنیس روی میز مازندران و ایران را جهانی کردند

برادران عالمیان، تنیس روی میز مازندران و ایران را جهانی کردند