مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-27سياسي

رسانه های انقلابی مراقب باشند که ذائقه جامعه تغییر نکند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رسالت عظیم یک رسانه انقلابی مراقبت از این است که ذائقه جامعه نسبت به سمت منفی دیدن و منفی نگری سوق پیدا نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه رسانه های انقلابی باید مراقب باشند که مذاق جامعه سالم بماند و تغییر نکند، عنوان کرد: رسالت عظیم یک رسانه انقلابی مراقبت از این است که ذائقه جامعه نسبت به سمت منفی دیدن سوق پیدا نکند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برای تغییر نکردن ذائقه مردم علاوه بر تغییر و تحول مثبت واقعیت ها، رسانه ها نیز باید روایت هایشان مناسب باشد، گفت: جامعه مطالبه گر، جامعه ای فضیلت گرا است و مسئولین نیز نباید در برابر یک فضیلت اجتماعی قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اگر مطالبه گر بار بیاید و پیش رود، عدالت در جامعه محقق خواهد شد و باید این مطالبه گری ها به حق باشد.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: اقدامات و نوآوری هایی در دستور کار خبرگزاری مهر قرار گرفته که در این زمینه می توان به استقبال مناسب جوانان از کافه گفتگو اشاره کرد.

در این گردهمایی که با حضور فعالین فرهنگی و رسانه ای انقلابی استان همدان برگزار شد از خبرنگاران خبرگزاری مهر در استان تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های انقلابی مراقب باشند که ذائقه جامعه تغییر نکند

رسانه های انقلابی مراقب باشند که ذائقه جامعه تغییر نکند