مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-06سياسي

توضیح رییس اسکودا درباره اصلاح آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا


در پی ابلاغ اصلاحیه آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1400 از سوی رییس قوه قضاییه، جعفر کوشا رییس اسکودا توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

- در پی ابلاغ اصلاحیه آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1400 از سوی رییس قوه قضاییه، جعفر کوشا رییس اسکودا توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام کرد: رییس قوه قضاییه روز چهارشنبه 14 تیر ماه، در اجرای مواد 22 و 26 لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1333 و بنا به پیشنهاد کانون های وکلای دادگستری، اصلاحیه آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1400 را ابلاغ کرد؛ بر این اساس موادی که در این آیین نامه، ناقض استقلال کانون وکلا به شمار می آمد اصلاح شد.

در همین رابطه جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در توضیحاتی اعلام کرد: در سال 1333 قانونی در ارتباط با استقلال کانون های وکلا تصویب و طبق ماده 22، آیین نامه اجرایی آن در سال 1334 نوشته و از آن زمان تا سال 1400 اجرایی می شد، اما در ششم تیر ماه 1400 و در زمان ریاست آقای رییسی بر قوه قضاییه، آیین نامه ای به کانون های وکلای دادگستری ابلاغ و مواردی در آن مشاهده شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس اسکودا درباره اصلاح آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا

توضیح رییس اسکودا درباره اصلاح آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا