مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:312023-07-12سياسي

آغاز به کار نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و جشنواره غذا در شهر آفتاب


نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی با رشد 50 درصدی نسبت به سال گذشته در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

- نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی با رشد 50 درصدی نسبت به سال گذشته در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز با حضور عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی- مصطفی فاطمی، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری “پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

تعداد 110 شرکت در فضایی به مساحت بیش از 16 هزار متر مربع، آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود را به نمایش گذاشته اند که نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته است.

کالاهای این نمایشگاه شامل، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات کافی شاپ، بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری رستوران، دکوراسیون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و جشنواره غذا در شهر آفتاب

آغاز به کار نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و جشنواره غذا در شهر آفتاب