مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-04اجتماعي

حال تالاب هشیلان و سراب نیلوفر خوب است


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت منابع آبی کرمانشاه با شروع فصل تابستان، گفت: تالاب هشیلان به عنوان یکی از مهمترین منابع آبی فعلا وضعیت خوبی دارد و بیش از نصف تالاب از آب پر است، - ایسنا/کرمانشاه رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت منابع آبی کرمانشاه با شروع فصل تابستان، گفت: تالاب هشیلان به عنوان یکی از مهمترین منابع آبی فعلا وضعیت خوبی دارد و بیش از نصف تالاب از آب پر است، وضعیت فعلی "سراب نیلوفر" نیز رضایت بخش است.

محمد حسین فلاحتی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: دبی سراب سبزعلی به عنوان منبع تامین آب هشیلان اگرچه نصف میانگین بلندمدت است، اما نسبت به سال گذشته وضعیت خیلی بهتری دارد.

به گفته رییس محیط زیست شهرستان کرمانشاه، با وجود شرایط مساعد این تالاب، احتمال خشک شدن آن در فصل گرمای پیش رو حدود 90 درصد است و خشک شدن به احتمال زیاد در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور رخ خواهد داد.

فلاحتی از تاثیر برداشت از چاه های اطراف تالاب هشیلان بر خشک شدن آن نیز یاد کرد و افزود: چنانچه امور آب و جهاد کشاورزی همکاری مناسبی برای مدیریت برداشت از چاه ها داشته باشند، این احتمال وجود دارد که روند خشک شدن هشیلان به تعویق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال تالاب هشیلان و سراب نیلوفر خوب است

حال تالاب هشیلان و سراب نیلوفر خوب است