مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-27سياسي

سلیمی: وزارت جهاد کشاورزی مشکلات باغداران سیب درختی را رفع کند


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات باغداران سیب درختی را از وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت بحران کشور خواستار شد و گفت: اگر این کار انجام نشود معیشت باغداران دچار مشکل خواهد شد.

- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات باغداران سیب درختی را از وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت بحران کشور خواستار شد و گفت: اگر این کار انجام نشود معیشت باغداران دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اصغر سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: امسال کشاورزان سمیرم سال سختی داشتند و سابقه سرمازدگی به این وضعیت را در این چند سال نداشتند که خسارت بسیاری به کشاورزان وارد شد.

وی افزود: تنها منبع درآمد مردم باغات سیب درختی است که هزینه باغات سرسام آور شده است.

امروز قیمت یک کیسه کود اوره 750 هزار تومان شده است که اکثر باغات سمیرم سیب درختی دارند که اگر نتوانیم حداقل کود اوره را به آنها برسانیم نمی توانند باغات خود را نگهداری کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس سال جاری تصویب کرد که بخشودگی سود و دیرکرد وام ها را داشته باشیم که به بانک ها ابلاغ شده، اما الان بسیای از کشاورزان اعلام می کنند که این کار انجام نشده و حسابشان مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: وزارت جهاد کشاورزی مشکلات باغداران سیب درختی را رفع کند

سلیمی: وزارت جهاد کشاورزی مشکلات باغداران سیب درختی را رفع کند