مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-09اقتصادي

«سولان» ظرفیت چشمگیر توسعه گردشگری کشاورزی است


دبیر اجرایی جشنواره سیر سولان گفت: «سولان» ظرفیت چشمگیر برای توسعه گردشگری کشاورزی است.

-  محمدجواد درویشیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ثبت جهانی سیر همدان در منطقه سولان قطب تولید سیر کشور اظهار کرد: خوشبختانه این جشنواره هر سال باشکوه تر از سال گذشته برگزار می شود که می تواند دستاوردهای خوبی را به خاطر ثبت جهانی این محصول داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال جشنواره سیر همدان به همت و تلاش نمایندگان، فرمانداری، بخشداری، دهیاری، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، انجمن سیر و صیفی و نیز میراث فرهنگی به خوبی برگزار شد گفت: یکی از اهداف این جشنواره جذب گردشگر است که امیدواریم بتوانیم آن را به خوبی محقق کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره سیر سولان با بیان اینکه همدان ظرفیت های متعددی را در نقاط مختلف دارد که می توان با برگزاری برنامه های مدون و مستمر مانند جشنواره های سالانه و یا فصلی باعث رونق گردشگری در آنها شد تاکید کرد: روستای سولان مرکزیت تولید، توزیع و پخش محصولات کشاورزی را در منطقه دارد و یک ظرفیت چشمگیر برای توسعه گردشگری کشاورزی است که باید مورد توجه باشد.

وی تاکید کرد: سیر همدان پس از سال ها پیگیری و اعلام رسمی دفتر بین المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی و فکری WIPO در ژنو سوییس، 18 خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سولان» ظرفیت چشمگیر توسعه گردشگری کشاورزی است

«سولان» ظرفیت چشمگیر توسعه گردشگری کشاورزی است