مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:572023-07-06سياسي

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است


نماینده ولی فقیه در گیلان یکی از دلایل به انزوا رفتن کشورهای غربی را بصیرت مردم و امامین انقلاب دانست و گفت: امروز اگر امامین انقلاب دشمن را به انزوا کشانده به خاطر شهدا و مردمانی ولایتمدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر  امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره 257 شهید کارمند استان با بیان اینکه شهید انصاری با بصیرت خود، امام وقت را شناخت و برای کمک به انقلاب و مردم از آمریکا به ایران و سپس برای خدمت به مردم به گیلان سفر کردند.

وی با تأکید بر امام و زمان شناسی شهیدان انصاری و نورانی گفت:  این دو شهید در کنار امام شناسی زمان شناس هم بودند و در برهه های حساس به کمک مردم و انقلاب و آماده و در این مسیر جان خود را نثار کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی از دلایل به انزوا رفتن کشورهای غربی را بصیرت مردم و امامین انقلاب دانست و بیان کرد: امروز اگر امامین انقلاب دشمن را به انزوا کشانده به خاطر شهدا و مردمانی ولایتمدار، امام شناس و زمان شناس بود.

  استاندار گیلان نیز در این مراسم  با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی نماد بارز مدیران در طراز انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: شهید انصاری در تمامی امور خدا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است