مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-03ورزشي

ثبت نام از نوجوانان خادم برای جشن 10 کیلومتری عید غدیر


مسئول برنامه (ایران آینده 2) با بیان اینکه نوجوانان علاقه مند به خادمی در جشن پیاده روی عید غدیر می توانند ثبت نام کنند، گفت: تاکنون از 1000 نوجوان علاقه مند به خادمی در این جشن ثبت نام شده است.

- مسئول برنامه (ایران آینده 2) با بیان اینکه نوجوانان علاقه مند به خادمی در جشن پیاده روی عید غدیر می توانند ثبت نام کنند، گفت: تاکنون از 1000 نوجوان علاقه مند به خادمی در این جشن ثبت نام شده است.

حسین شکیب راد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جزییات برنامه ایران فردای 2 که در بوستان رازی در حال برگزاری است، گفت: برنامه ایران فردا از عید قربان تا عید غدیر در فرهنگ سرای رازی برگزار می شود که در این جشنواره جام لیگ بازی های دیجیتال، بازی های رومیزی، بازی های حرکتی، آشپزی و مجموعه های دیگر سرگرمی برگزار می شود.

وی با بیان این که جشنواره ایران آینده 2 مقدمه برگزاری میهمانی 10 کیلومتری است، اظهار کرد: در این ویژه برنامه که از شبکه نهال و امید نیز پخش می شود از نوجوانان علاقه مند که مایل هستند خادم میهمانی 10 کیلومتری باشند، ثبت نام خواهد شد.

شکیب راد با بیان اینکه استقبال خوبی از برنامه ایران آینده 2 شده است، تصریح کرد: در روز جمعه که با پویش افتتاحیه جشن خواهر و برادری همراه بود میزبان 10 هزار نفر از شهروندان بودیم و تاکنون از 1000 نوجوان علاقه مند به خاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از نوجوانان خادم برای جشن 10 کیلومتری عید غدیر

ثبت نام از نوجوانان خادم برای جشن 10 کیلومتری عید غدیر