مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-16سياسي

دامپزشکی در حفاظت از جمعیت دامی وظیفه محوری دارد


کشاورزی و دامپروری به مفهوم واقعی در منطقه نهادینه شده است و حفظ و حراست از جمعیت دامی، حضور دامپزشکی قوی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محمدی ظهر یکشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: در تأمین امنیت غذایی با تمام قوا در خدمت دامپزشکی بوده و اعتقاد راسخی به آن دارم.

وی ضمن با اهمیت خواندن فعالیت های دامپزشکی در ارتقای سلامت و تأمین امنیت غذایی تصریح کرد: حوزه حساسی در اختیار دامپزشکی قرار گرفته و با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت های مردم لازم است نظارت ها نسبت به گذشته افزایش یابد.

فرماندار مشگین شهر گفت: کشاورزی و دامپروری به مفهوم واقعی در منطقه نهادینه شده و حفظ و حراست از جمعیت دامی، حضور دامپزشکی قوی را می طلبد.

محمدی با بیان اینکه جامعه هدف دامپزشکی از محروم ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند، افزود: در بازدیدهای میدانی که از فعالیت های دامپزشکی در روستاها داشته ام، از نزدیک با فعالیت های آن آشنایی داشته و معتقدم که باید بدون مصلحت اندیشی اداری، رسالت خود را در خدمت به مردم انجام داد.

در ابتدای این دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل با تبریک انتصاب فرماندار، گزارشی از فعالیت های دامپزشکی و وضعیت دامپروری استان و منطقه ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی در حفاظت از جمعیت دامی وظیفه محوری دارد

دامپزشکی در حفاظت از جمعیت دامی وظیفه محوری دارد