مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-06سياسي

تایید حکم 10 سال تبعید و 6 سال حبس نورمحمدزاده


هنوز حکم را دقیق به ما نداده اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد 477 و 474 قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شرق، وکیل یکی از بازداشت شدگان حوادث سال گذشته که به محاربه متهم شده بود، خبر از تایید حکم تبعید و حبس موکلش توسط شعبه 39 دیوان عالی کشور داد.

 حامد احمدی، وکیل سهند نورمحمدزاده درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود، اظهار کرد: حدود 10 روز پیش، شعبه 39 دیوان عالی کشور برای پیگیری نتیجه پرونده مراجعه کردم.

گفتند که حکم را صادر کرده ایم، ولی نمی توانیم بگوییم چه چیزی است و برای اطلاع از جزییات حکم، به شعبه 26 دادگاه انقلاب مراجعه کن.

او با بیان اینکه در سنوات اخیر، وضعیت به این شکل شده که آراء توسط دادگاه انقلاب به اطلاع ما می رسید ، گفت: چند روز بعد برای اطلاع از حکم دیوان عالی کشور، به شعبه 26 دادگاه انقلاب مراجعه کردیم، گفتند حکم به اجرای احکام ارجاع شده است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: دو سه روز پیش، پرونده به شعبه یک دادسرای امنیت (اوین) ارجاع شد.

امروز برای پیگیری پرونده به این شعبه رفتم، آنجا هم گفتند که حکم تایید شده، ولی بنا به دلایلی، امکان مطالعه حکم دیوان وجود نداشت و قرار شد روز شنبه هفته آینده، مجددا به این شعبه برای مطالعه حکم مراجعه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید حکم 10 سال تبعید و 6 سال حبس نورمحمدزاده

تایید حکم 10 سال تبعید و 6 سال حبس نورمحمدزاده