مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-13بين الملل

جنبش نجباء ادعای «میدل ایست آی» درباره اختلاف بین گروه های عراقی را تکذیب کرد


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی گزارش رسانه میدل ایست آی در خصوص اختلاف میان گروههای مقاومت عراق را قویا تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهندس نصر الشمری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء امروز (پنج شنبه) در صفحه توییتر خود گزارش پایگاه خبری میدل ایست آی رسانه قطری مستقر در انگلیس در خصوص اختلاف میان گروه های مقاومت عراقی در خصوص مبارزه با آمریکا را به شدت تکذیب کرد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام خود تأکید کرد که مواضع و دیدگاه های این جنبش تنها از طریق دبیرکل و یا سخنگوی رسمی اعلام می شود.

مهندس نصر الشَمَّری با اشاره به اظهارات و داستان پردازی های غیرواقعی که اخیرا به فرماندهان مقاومت نسبت داده شده است، تصریح کرد که اینگونه مطالب عاری از حقیقت است.

وی ضمن درخواست از همه رسانه ها و فعالان رسانه ای برای پیگیری اخبار و بیانیه ها از منابع مورد اعتماد و رسمی، اعلام کرد: مقاومت اسلامی با توسل به مجاری قانونی و ذیصلاح، اقدام مقتضی را در خصوص جاعلان اخبار به عمل خواهد آورد .

میدل ایست آی روز گذشته در گزارشی به نقل از فردی که او را یکی از فرماندهان نجباء نامیده بود، مدعی شد که دیگر گروههای مقاومت در عراق تمایلی به مبارزه با آمریکا ندارند و جنبش نجباء در این عرصه تنها مانده است! در گزارش این رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء ادعای «میدل ایست آی» درباره اختلاف بین گروه های عراقی را تکذیب کرد

جنبش نجباء ادعای «میدل ایست آی» درباره اختلاف بین گروه های عراقی را تکذیب کرد