مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 00:502023-07-12سياسي

استان مرکزی یک استان پیشگام در محرومیت زدایی است


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی یک استان پیشگام در محرومیت زدایی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید پرویز فتاح چهارشنبه شب در نشست جمع بندی سفر یک روزه به استان مرکزی در استانداری این استان در اراک اظهار داشت: استان مرکزی یک استان پیشگام در محرومیت زدایی است و در حوزه محرومیت زدایی در این استان کارهای زیادی انجام شده است و پیشنهادات استان مرکزی برای سرمایه گذاری این بنیاد ارائه شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: پس از پیشنهادات، بررسی های لازم صورت می گیرد و هر جا امکان ورود باشد، تخصصی کار صورت می گیرد و قصد این است توسعه در استان مرکزی بیشتر شود.

وی با اشاره به کارخانه قند شازند گفت: بنیاد مستضعفان سهم خود را از کارخانه قند شازند برای مردم این منطقه سرمایه گذاری می کند و تعطیلی کارخانه قند شازند یک مسئله قدیمی و مهم است که در سال 89 انجام شده و در آن زمان هیچ یک از این مدیران نبودند و این اتفاق رخ داده است و امروز در جریان سفر به شهرستان شازند، از مالکیت خود گذشتیم تا تصمیم گیری شود و منفعت آن به مردم شازند برسد.

فتاح افزود: این کارخانه 20 هکتاری در وسط شهر است و اجازه کار صنعتی به آن داده نمی شود و موافقت شد زمین آن در مسیر کمیسیون ماده پنج در استان مرکزی تعیین تکلیف شود و در اختیار شورای شهر و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی یک استان پیشگام در محرومیت زدایی است

استان مرکزی یک استان پیشگام در محرومیت زدایی است