مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-08سياسي

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مردم استان


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با انتشار بیانیه ای، حرکت پرشور مردم خوزستان در اطعام یک میلیون نفری ضیافت علوی و جشن کیلومتری اهواز امسال را بی سابقه و بی نظیر اعلام و آنها تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هر، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ با انتشار بیانیه ای، حرکت پرشور مردم خوزستان در اطعام یک میلیون نفری ضیافت علوی و جشن کیلومتری اهواز را بی سابقه و بی نظیر اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم عزیز خوزستان، حماسه بیاد ماندنی حضور با صلابت و پرشور شما در بزرگداشت دهه امامت و ولایت، برگ زرین دیگری بر افتخارات شما مردم انقلابی و ولایی افزود، یک بار دیگر شناخت و اعتقاد خود نسبت به جایگاه ولایت و امامت را بر همه ی جهانیان نشان دادید، به اثبات رساندید که می شود با تکیه بر شما مردم عزیز کارهای بزرگی را تا نقطه ی مطلوب پیمود .

در این بیانیه تصریح شده است: از پخت یک میلیون پرس غذای متبرک علوی و توزیع بین مستمندان و نیازمندان تا مراسم های بزرگ کیلومتری از اهواز تا دیگر شهرستان های استان خوزستان همه و همه گواهی روشن بر دلدادگی مردم نجیب ایران به ولایت اسدالله الغالب علی بن ابیطالب است .

در این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن خشوع به درگاه خداوند حی سبحان، سپاس و تحسین خود را به پیشگاه شما تقدیم می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مردم استان

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مردم استان