مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-24سياسي

ایجاد مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد


دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که درگیر اعتیاد هستند و برای درمان اقدام نمی کنند و علاوه بر آن در ملاعام نیز مصرف موادمخدر دارند درواقع به عنوان معتادان متجاهر شناخته می شوند و باید برای جمع آوری و نگهداری این افراد اقدامات .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که درگیر اعتیاد هستند و برای درمان اقدام نمی کنند و علاوه بر آن در ملاعام نیز مصرف موادمخدر دارند درواقع به عنوان معتادان متجاهر شناخته می شوند و باید برای جمع آوری و نگهداری این افراد اقدامات لازم انجام شود به همین جهت نیز ایجاد مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در دستور کار قرار دارد.

حمیدرضا شیخی سوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با موادمخدر در دنیا شناخته می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در همسایگی پاکستان و افغانستان که بیش از 80 درصد تریاک جهان را تولید می کند قرار دارد در برابر انتقال موادمخدر به ایران و کل دنیا ایستاده است و در این عرصه حدود 4000 شهید و بیش از 12 هزار جانباز دارد.

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته طرح یاری گران زندگی در بیش از 1010 واحد آموزشی استان برای دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد

ایجاد مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد