مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-08سياسي

امیر قربانی: آمادگی هوانیروز ارتش 5 درصد بیش از میانگین جهانی است


فرمانده هوانیروز ارتش از آمادگی بیش از 80 درصدی این یگان خبرداد و گفت: آمادگی هوانیروز ارتش 5 درصد بیش از میانگین جهانی است به نحوی که این یگان نیز قادر است کمتر از 2 ساعت در عرض کشور جابجا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز (شنبه 17 تیرماه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت 19 تیرماه سالروز بیعت کارکنان این یگان با امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بیعت هوانیروز ارتش با امام خمینی (ره) یک نقطه عطف در تاریخ نیروهای مسلح به شمار می رود.

ارزش این بیعت این است که گروهک های ضد انقلاب در کشور حضور داشتند و می خواستند انقلاب نوپای اسلامی را از بین ببرند.

اما، این بیعت مانع توطئه های دشمنان شد.

وی افزود: مستشاران نظامی آمریکایی که در ارتش و نقاط حساس و مهم حضور داشتند، کشور را ترک کرده بودند و دشمن گمان می کرد که بدون آنها ارتش قادر به استفاده از هوانیروز نیست.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: اعتمادی که امام خمینی(ره) به هوانیروز و ارتش انجام داد، باعث شد 43 خلبان هوانیروز پیش از دفاع مقدس به شهادت برسند.

وی ادامه داد: در روز 19 تیرماه بیش از 50 فروند انواع بالگردهای هوانیروز ارتش به همراه نفرات زمینی در 19 تیرماه رژه رفتند و امام خمینی(ره) دستور دادند تا این رژه یکبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر قربانی: آمادگی هوانیروز ارتش 5 درصد بیش از میانگین جهانی است

امیر قربانی: آمادگی هوانیروز ارتش 5 درصد بیش از میانگین جهانی است