مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-23سياسي

منافقان در هلاکت و نابودی قرار گرفته اند


42 سال از حادثه هفتم تیر می گذرد و اکنون مشاهده می کنیم که منافقان در هلاکت و نابودی قرار گرفته اند و آمریکا که روزی از منافقان حمایت می کرد امروز دیگر می گوید ما از اینان حمایت نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه ضمن دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: پرهیزکاران افرادی هستند که با یاد خدا مانوس بوده و به خدا توجه می کنند، در برابر مشکلات صابر هستند همچنین از اقامه نماز غافل نبوده و توصیه می شود که افراد اهل تقوا، اخلاص و فروتنی در پیشگاه خداوند داشته باشند.

وی درخصوص روز عرفه، افزود: روز عرفه به عنوان روز نیایش نامگذاری شده و شهادت حضرت مسلم اولین سفیر امام حسین(ع) در کربلا است همچنین توصیه می شود همچون سنوات در مراسم دعای عرفه که اطلاع رسانی آن انجام می شود، شرکت کنیم.

دهشیری تصریح کرد: عید قربان یکی از دو عید بزرگ همه مسلمانان بوده و درواقع روز عید قربان آغاز دهه امامت و ولایت است که از قربان شروع شده و به غدیر ختم می شود و از این ایام بوی ولایت و امامت استشمام می شود که باید خود را برای بهره گیری از این فضا آماده کنیم.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: مواد مخدر، ماده ای است که فکر و روان انسان را تحت تاثیر قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقان در هلاکت و نابودی قرار گرفته اند

منافقان در هلاکت و نابودی قرار گرفته اند