مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-01پزشكي

موافقت وزارت بهداشت برای راه اندازی رشته جدید کارشناسی ارشد در خراسان شمالی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی مستقل رشته کارشناسی ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی مستقل رشته کارشناسی ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این اقدام، گامی در جهت سیاست های توسعه ای دانشگاه و همچنین محقق شدن شعار پیشرو شدن دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به شمار می رود.

به گفته وی، از سال تحصیلی جدید، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 40 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: حدود 47 دانشجو نیز در مقاطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

اسماعیلی گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مقاطع مختلف و 17 رشته تحصیلی از جمله پزشکی، دندانپزشکی، دستیاری کودکان، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، ارشد زیست فناوری پزشکی، ارشد پرستاری سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت بهداشت برای راه اندازی رشته جدید کارشناسی ارشد در خراسان شمالی

موافقت وزارت بهداشت برای راه اندازی رشته جدید کارشناسی ارشد در خراسان شمالی