مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-16سياسي

امسال 1200 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران تاسیس می شود


معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در سال جاری 1200 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در کشور تاسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امیرحسین خورشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در راستای تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری در حوزه خانواده و بانوان، کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد کشور راه اندازی می شود، عنوان کرد: در گام نخست در سال جاری 1200 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در کشور تاسیس می شود.

وی بیان کرد: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد نهضت بازگشت مسجد و تقویت فعالیت های مسجد محور برنامه ریزی و اجرا می شود.

خورشیدی با اشاره به ارزیابی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان، ادامه داد: هم اکنون بیشتر از 457 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعالیت می کند.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در جلسه رابطین کانون های فرهنگی هنری دغدغه های رابطان کانون های مساجد و برنامه های این قشر فعال برای مساجد مطرح شد.

خورشیدی با بیان اینکه در راستای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند تقویت مساجد هستیم، تاکید کرد: امروز نیازمند عملکرد اجتماعی و فعال شدن نهادهای اجتماعی هستیم و مسجد مهمترین نهاد اجتماعی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1200 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران تاسیس می شود

امسال 1200 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران تاسیس می شود