مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-26بين الملل

مخالفت آلمان با استفاده از دارایی های بلوکه شده روسیه برای بازسازی اوکراین


نشریه فایننشال تایمز امروز (دوشنبه) به نقل از منابعی گزارش داد که آلمان با طرح های اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی های مسدود شده بانک روسیه برای بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.

- نشریه فایننشال تایمز امروز (دوشنبه) به نقل از منابعی گزارش داد که آلمان با طرح های اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی های مسدود شده بانک روسیه برای بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز همچنین گزارش داد که برلین به دلیل نگرانی از اینکه این تصمیم می تواند منجر به چالش های حقوقی و مالی شود، خواستار بررسی گزینه های دیگر شده است.

برخی از اعضای دولت برلین بر این باورند که طرح مذکور نمی تواند حمایت کافی برای تایید شدن را به دست بیاورد چون تهدیدها و خطرات حقوقی آن بسیار بالاست.

این روزنامه در ادامه گزارش داد که برلین هر کاری که از نظر قانونی می تواند برای شناسایی و مسدود کردن دارایی های شهروندان و نهادهای تحریم شده روسیه انجام داده، اما قصد بروکسل برای استفاده از این منابع مالی برای بازسازی اقتصاد و زیرساخت های اوکراین سوالات پیچیده مالی و حقوقی را ایجاد کرده است.

وزرای خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار است امروز در لوکزامبورگ نشستی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آلمان با استفاده از دارایی های بلوکه شده روسیه برای بازسازی اوکراین

مخالفت آلمان با استفاده از دارایی های بلوکه شده روسیه برای بازسازی اوکراین