مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-18حوادث

2 باند سازمان یافته جرایم در سیستان و بلوچستان منهدم شدند


فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از اجرای چهارمین مرحله طرح رعد و انهدام دو باند سازمان یافته جرائم و دستگیری 435 متهم در اجرای این طرح خبر داد.

- به گزارش، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اجرای چهارمین مرحله طرح رعد، در گفتگو با اصحاب رسانه، هدف از اجرای طرح رعد را برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان اعلام و افزود: این طرح، پس از انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم، در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: در روند اجرای این طرح، 435 متهم دستگیر، 11 باند سازمان یافته انواع جرایم متلاشی شده و همچنین 94 قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی کشف و دو باند سازمان یافته قاچاق سلاح غیرمجاز نیز متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شدند تعداد 421 نفر مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند، را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: مقدار یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و ضبط شده و در این رابطه 11 قاچاقچی درشت دستگیر و 83 خرده فروش حرفه ای مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 باند سازمان یافته جرایم در سیستان و بلوچستان منهدم شدند

2 باند سازمان یافته جرایم در سیستان و بلوچستان منهدم شدند