مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:202023-06-27سياسي

آماده شدن طرح کمیسیون عمران برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون با هدف ساماندهی بازار مسکن، حوزه راه و حمل و نقل، طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی را آماده کرده است و نظر رییس جمهور نیز در ابتدای دولت نسبت به این موضوع مثبت بود.

- نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون با هدف ساماندهی بازار مسکن، حوزه راه و حمل و نقل، طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی را آماده کرده است و نظر رییس جمهور نیز در ابتدای دولت نسبت به این موضوع مثبت بود.

کمال علیپور خنکداری در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: این طرح در کمیسیون عمران بررسی شده است و به دنبال این هستیم در صحن مجلس مورد بررسی قرار گیرد، البته هنوز کمیسیون عمران با آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پیرامون این طرح نشستی نداشته است .

وی ادامه داد: قبلا که ما با رییس جمهور صحبت کرده بودیم، با این موضوع موافق بودند و صرفا یک سال از مجلس زمان خواستند که الان دو سال از عمر دولت می گذرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: ما اگر بخواهیم مشکل بازار مسکن را حل کرده و طرح های تفصیلی و جامع شهرها را که سالیان سال باقی مانده است را تکمیل کنیم نیاز به تفکیک وزارت راه و شهرسازی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن طرح کمیسیون عمران برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی

آماده شدن طرح کمیسیون عمران برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی