مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-20سياسي

تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس همراه و در کنار همه هیات های عزاداری است گفت: با استقرار امنیتی پایدار مراسم سوگواری در امنیت و آرامش انجام می شود.

- سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایام محرم خصوصا دهه اول آمادگی کامل دارد.

  وی افزود: حاکم شدن امنیت در هر جامعه، خیرات و برکات زیادی به همراه دارد و بنای فراجا بر خدمت به مردم و تکریم آنان پایه گذاری شده است که این مهم در جامعه ای امن و سالم میسر می شود.

  فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: اساسا برنامه های فرهنگی و مذهبی که از سوی متولیان امر در سطح جامعه اجرا می شوند به نوبه خود بسیار امنیت آفرین هستند و صیانت از ارزش های اسلامی مهمترین هدف ارگان های انقلابی است.

  وی اضافه کرد: پلیس همراه و در کنار همه هیات های عزاداری است و به عنوان یار و یاور آنها، تلاش خواهد کرد که با استقرار امنیتی پایدار، مراسم سوگواری در امنیت و آرامش انجام شود.

  وی با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری مسئولان هیات ها با پلیس نقش مهمی را در تامین نظم و امنیت دارد عنوان کرد: مسئولان هیئت های مذهبی در راستای برقراری نظم و امنیت به هشدار های انتظامی همچون نظم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایلام

تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایلام